Ilu incydentów lub ich skutków można było uniknąć, gdyby SOC zareagował na czas? Firmy rzadko chwalą się tym, że nie zdążyły zatrzymać przestępców – choć mogły. Już wkrótce opowiemy kilka takich historii podczas webinaru.
Zalanie analityków zgłoszeniami, z których wiele nie zostanie poprawnie przeanalizowanych, to problem, z którym codziennie musi sobie radzić wiele zespołów Security Operations Center. Czasem przy odrobinie szczęścia udaje się wyłapać te krytyczne – czasem jednak giną one w gąszczu mniej ważnych spraw.
Już 9 czerwca podczas webinaru na żywo Adam opowie kilka prawdziwych historii, pokazujących przykre skutki przeładowania pracą analityków SOC, a eksperci Mediarecovery pokażą, jak pracę SOC (i nie tylko!) można usprawnić dzięki automatyzacji i wsparciu organizacji procesów. Zapraszamy do rejestracji.
Przykłady incydentów
Podczas spotkania usłyszycie opowieść o tym, jak można było o kilka miesięcy wcześniej wykryć słynny incydent w KNF, prowadzący do zainfekowania kilku poważnych banków. Adam opowie, do czego doprowadziło ignorowanie alertów o wygasłych certyfikatach SSL w urządzeniach do monitorowania ruchu sieciowego. Nie zabraknie też opowieści o tym, jak przestępcy szybciej kradli pieniądze, niż pracownicy bankowego zespołu bezpieczeństwa nadążali z blokowaniem rachunków (chociaż wiedzieli, które trzeba zablokować).
W drugiej części webinaru będziecie mogli dowiedzieć się, jak działają rozwiązania typu SOAR i jak mogą pomóc w rozwiązaniu nie tylko niektórych problemów zespołów SOC, ale także w innych obszarach organizacji. Nie zabraknie też demonstracji na żywo rozwiązania XSOAR, podczas której eksperci pokażą, jak wygląda działanie systemu i jak można zautomatyzować analizę incydentów – wszystko na prawdziwych przykładach. Pod tym linkiem możecie się zarejestrować.
Do zobaczenia!
Dla pełnej przejrzystości – za przygotowanie webinaru i opublikowanie tego zaproszenia bierzemy pieniądze.
Komentarze
To teraz już będziecie robić reklamę każdemu kto zapłaci?
90% propozycji odrzucamy. A o co chodzi?
wolne rynke kolego, Adam prowadzi stronę, więc Adam shilluje swój kontent.
Biorąc pod uwagę jego występy i sposób ich prowadzenia, nie pogniewałbym się gdyby zapowiadał w ten sposób więcej wydarzeń ze swoim udziałem.
Fajnie podany materiał sponsorowany. Strona zarabia, ja oglądam ciekawy materiał, producent softu ma reklamę. Win-win, ale przyczepić się zawsze można, choćby dla zasady ;-)
Czy mozna posluchac bez wczytywania sie i bez rejestracji?
Nie.
Na stronie do rejestracji spod linku certyfikat wygasł i podawanie swoich danych chyba nie jest bezpieczne…