Co zrobić, gdy SOC nie nadąża? Zapraszamy do posłuchania opowieści z frontu

dodał 1 czerwca 2021 o 07:38 w kategorii Info  z tagami:
Co zrobić, gdy SOC nie nadąża? Zapraszamy do posłuchania opowieści z frontu

Ilu incydentów lub ich skutków można było uniknąć, gdyby SOC zareagował na czas? Firmy rzadko chwalą się tym, że nie zdążyły zatrzymać przestępców – choć mogły. Już wkrótce opowiemy kilka takich historii podczas webinaru.

Zalanie analityków zgłoszeniami, z których wiele nie zostanie poprawnie przeanalizowanych, to problem, z którym codziennie musi sobie radzić wiele zespołów Security Operations Center. Czasem przy odrobinie szczęścia udaje się wyłapać te krytyczne – czasem jednak giną one w gąszczu mniej ważnych spraw.

Już 9 czerwca podczas webinaru na żywo Adam opowie kilka prawdziwych historii, pokazujących przykre skutki przeładowania pracą analityków SOC, a eksperci Mediarecovery pokażą, jak pracę SOC (i nie tylko!) można usprawnić dzięki automatyzacji i wsparciu organizacji procesów. Zapraszamy do rejestracji.

Przykłady incydentów

Podczas spotkania usłyszycie opowieść o tym, jak można było o kilka miesięcy wcześniej wykryć słynny incydent w KNF, prowadzący do zainfekowania kilku poważnych banków. Adam opowie, do czego doprowadziło ignorowanie alertów o wygasłych certyfikatach SSL w urządzeniach do monitorowania ruchu sieciowego. Nie zabraknie też opowieści o tym, jak przestępcy szybciej kradli pieniądze, niż pracownicy bankowego zespołu bezpieczeństwa nadążali z blokowaniem rachunków (chociaż wiedzieli, które trzeba zablokować).

W drugiej części webinaru będziecie mogli dowiedzieć się, jak działają rozwiązania typu SOAR i jak mogą pomóc w rozwiązaniu nie tylko niektórych problemów zespołów SOC, ale także w innych obszarach organizacji. Nie zabraknie też demonstracji na żywo rozwiązania XSOAR, podczas której eksperci pokażą, jak wygląda działanie systemu i jak można zautomatyzować analizę incydentów – wszystko na prawdziwych przykładach. Pod tym linkiem możecie się zarejestrować.

Do zobaczenia!

Dla pełnej przejrzystości – za przygotowanie webinaru i opublikowanie tego zaproszenia bierzemy pieniądze.