szukaj

31.12.2018 | 12:14

avatar

Adam Haertle

Sieć dziesięciu fałszywych sklepów od czerwca oszukuje internautów

Czasem analizując jedno oszustwo, wpadamy na ślady innych przedsięwzięć tego samego oszusta. Rzadko jednak jest to aż taka kolekcja i rzadko kiedy oszustowi nikt nie przeszkadza przez pół roku w używaniu tego samego serwera.

Otrzymaliśmy od Czytelnika zgłoszenie o podejrzanym sklepie działającym pod adresem euronicspl.net. Szybka analiza pokazała, że sklep faktycznie należy do oszustów. Przyjrzeliśmy się mu trochę bliżej i okazało się, że na tym samym serwerze od czerwca działało 10 fałszywych sklepów, a kilka z nich działa do tej pory.

Szybka analiza

Ustalenie, czy sklep jest prawdziwy, czy fałszywy, rzadko zajmuje więcej niż 2-3 minuty. W tym wypadku nie było inaczej. Przejdźmy proces zamówienia:

Wybieramy zmywarkę.

Fajna, kupujemy.

Kurier gratis? Super!

Tylko jedna metoda płatności i to od razu przelew? Ups.

Dowiadujemy się, że przestępcy korzystają z rachunku

44 1750 0012 1975 6000 0025 4775

Aktualizacja – kolejne dwa konta przestępców:

95 2490 1044 0000 4300 6459 4548 neomedia24.net
84 2490 1044 0000 4200 5016 4978 neomediamax.net

Szybki rzut oka do regulaminu i danych firmy pokazuje, że nie istnieje firma o takim NIP-ie ani REGON-ie. Numer telefonu na górze strony nie zgadza się z tym z regulaminu. Do tego Google pamięta, że kilka dni temu sklep prowadził ktoś zupełnie inny.

Jak mam bronić, kiedy ich jest więcej

Postanowiliśmy sprawdzić infrastrukturę oszusta. Szybka analiza pokazała, że od czerwca tego roku pod adresem IP 139.162.245.194 działało dziesięć sklepów. Oto ich lista:

elesklep.net
euronicspl.net [a]
homeekspert.net
neomedia24.net [a]
neomediamax.net [a]
newtechagd.net [a]
rtvagdpro.net
santos24.net
techsklep.net
zakupyagd.net [a]

Pięć z nich działa do tej pory – oznaczyliśmy je literką [a]. Wszystkie używają nieistniejących numerów NIP i REGON oraz danych przypadkowych osób i przypadkowych numerów telefonów.

Serwer zgłosiliśmy już do firmy hostingowej – możecie też dodać zgłoszenie od siebie, pisząc na adres [email protected]. Jeśli macie chwilkę, przejdźcie proces zakupowy w aktywnych sklepach i sprawdźcie, jaki numer rachunku dostaniecie na koniec – jeśli będzie inny od tego podanego powyżej, wrzućcie w komentarzu albo na naszego e-maila. Też zgłosimy gdzie trzeba. Smutne, że do tej pory sklepy działały bez problemów.

Aktualizacja

Niestety Linode okazał się dobrym wyborem oszustów, ponieważ nie planuje interweniować w tej sprawie:

As a cloud hosting provider we are not able to make a determination on the legitimacy of the many businesses whose infrastructure is hosted with Linode. It would be impossible for us to launch the type of investigation that would be able to make any real determination on the legitimacy of this website. In these situations, I would suggest that you contact law enforcement to make this report so that they can investigate further.

Powrót

Komentarze

  • avatar
    2018.12.31 12:28 Anonim

    na numer konta: 95 2490 1044 0000 4300 6459 4548
    – do banku neomedia24.net

    Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.07 18:35 Kamila

      Jak dobrze ze tworzycie takie strony! Właśnie miałam kupić odkurzacz że strony widzialas.net A że jestem dociekliwy to postanowiłam pierw pogrzebać. Dzięki!!

      Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.07 22:01 Piotr

      74 1870 1045 2078 1048 3260 0001
      neomediamax.net

      Niestety zamówiłem produkt i nie wiem jak sprawa potoczy się dalej ;/

      Odpowiedz
      • avatar
        2019.01.08 20:55 Piotr

        Witam, my niestety też ?

        Odpowiedz
      • avatar
        2019.01.14 14:36 waclaw

        Zamuwilem kino domowe 9stycznia neomediamax przez kuriera zapobraniem na miejscu

        Odpowiedz
      • avatar
        2021.05.01 07:51 Danuta

        Ja też, kupiłam drukarkę, dwa lata temu. Oczywiście nie otrzymałam, na dodatek cgcieli mi wyczyścić konto. Przesłali sms, że mam dopłacić 87 groszy za przesyłkę, oczywiście przelewem z konta. Na szczęšcie nie dałam się nabrać chociaż na to. Natomiast sprawę zgłosiłam do Prokuratury. Okazało się, że jest to „sprawa rozwojowa” przekazują ją do coraz to nowych miast i wydziałów. A tu widzę, że oszuści dalej działają!!!

        Odpowiedz
  • avatar
    2018.12.31 12:34 Marek

    neomediamax.net
    84 2490 1044 0000 4200 5016 4978

    Odpowiedz
  • avatar
    2018.12.31 12:36 Marek

    neomedia24.net
    95 2490 1044 0000 4300 6459 4548

    Odpowiedz
  • avatar
    2018.12.31 12:44 anonim

    newtechagd.net
    – na numer konta: 95 2490 1044 0000 4300 6459 4548
    – do banku newtechagd.net

    Odpowiedz
  • avatar
    2018.12.31 12:48 Matt

    Jak sprawdziliście historię IP?

    Odpowiedz
    • avatar
      2018.12.31 12:55 Adam Haertle

      Jest sporo narzędzi, VirusTotal czy PassiveTotal chociażby

      Odpowiedz
      • avatar
        2019.01.02 01:38 Oj tam

        Wystarczy wysłać informację do działu fraudów Aliora i odrobinę ją uwiarygodnić. Bank dokonuje prewencyjnej blokady rachunków do czasu wyjaśnienia.

        Odpowiedz
    • avatar
      2018.12.31 16:29 Ja

      A co boisz sie ????

      Odpowiedz
  • avatar
    2018.12.31 12:51 Dominik

    Numer konta ten sam:
    Niech się indeksuje.

    OSZUŚCI
    44 1750 0012 1975 6000 0025 4775

    Odpowiedz
  • avatar
    2018.12.31 12:58 Paweł

    Neomedia24.net:

    Wg regulaminu:
    Sklep internetowy działający pod adresem https://neomedia24.net prowadzony jest przez Kuba Wieczorek z siedzibą w Warszawie przy ul. Muszkieterów 15, NIP 5270005984, REGON 010137837

    Dane z KRS wskazują na EURO NET SP. Z O. O. – znana spółkę działającą pod adresem https://www.euro.com.pl/

    Odpowiedz
  • avatar
    2018.12.31 13:02 Adi

    44 1750 0012 1975 6000 0025 4775

    Odpowiedz
  • avatar
    2018.12.31 13:05 Gosia

    Czy jest szansa na zwrot środków ?

    Odpowiedz
    • avatar
      2018.12.31 16:09 Wujek Pawel

      Szansa jest. Jak mi wplacisz 1000pln to moge to dla ciebie sprawdzic.

      Odpowiedz
  • avatar
    2018.12.31 13:29 Marcin Odpowiedz
  • avatar
    2018.12.31 13:32 Michał

    Beez kitu, co za lipa. Niesamowite, że nie mamy żadnego wpływu na to w takiej sytuacji. Pozostaje w takim razie znane konto bankowe w Polsce. Jedyna opcja w takiej sytuacji to zgłoszenie na policje i czekanie na ich działania? Nie można zrobić nic więcej?

    Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.01 11:12 Piotr

      Widać, bez poszkodowanego nie da rady.

      Odpowiedz
  • avatar
    2018.12.31 13:33 Jan Sava

    „Niestety Linode okazuje się być dobrym wyborem oszustów, ponieważ nie planuje interweniować w tej sprawie.” I prawidołowo. Producent nozy tez nie powinien sprawdzac czy sprzedaje je mordercom.

    Odpowiedz
    • avatar
      2018.12.31 14:45 przemoert

      A jak na strzelnicy, ktoś zacznie strzelać do innych ludzi, to osoby odpowiedzialne za strzelnicę też mają się nie przejmować?

      Odpowiedz
      • avatar
        2018.12.31 16:41 Ass

        Czy mamy również zastanawiać się po wyborach komu oddawać kraj pod rządy, a komu nie?

        Odpowiedz
      • avatar
        2018.12.31 18:05 Expert

        A czemu miałyby się przejmować. 2 razy w roku chodzę na strzelnicę opróżnić parę magazynków. Chyba, że bandzior zacznie strzelać na strzelnicy.

        Odpowiedz
      • avatar
        2018.12.31 22:33 Stary Wk...

        W miarę możliwości obsługa strzelnicy ma zminimalizować straty. Np. ewakuować ludzi i nie pozwolić innym na wejście na strzelnicę.

        Odpowiedz
        • avatar
          2019.01.01 14:13 Tomcat

          Nie wiem czy zauważyłeś na tej strzelnicy że każdy osoba funkcyjna ma przy sobie broń. Właśnie po to by w sytuacji zagrożenia zneutralizować je. Na komercyjnych strzelnicach nikt nie sprawdza kto bierze broń do reki, nikt nie robi postępowania sprawdzającego ani nie żąda zaświadczenia o niekaralności.

          Odpowiedz
          • avatar
            2019.01.02 12:10 dobreta

            Ale od każdego strzelającego są pobierane dane osobowe – takie przepisy. W razie właśnie „dziwnych” sytuacji.

    • avatar
      2018.12.31 14:56 maslan

      absolutny brak analogii

      Odpowiedz
    • avatar
      2018.12.31 16:07 Romano

      Jeśli producent noży widzi że tymi nożami zabijani są ludzie to powinien interweniować.

      Odpowiedz
      • avatar
        2018.12.31 18:07 expert

        Taa jasne. Tak samo jak w latach 90 producenci kijów bejsbolowych. Pamiętasz hasło: „służy do grania, nie do zabijania”? Nie rób z Polski popieprzonego kraju jaka jest anglia.

        Odpowiedz
  • avatar
    2018.12.31 18:25 Marek

    20103019443620260835157992

    Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.08 22:17 Anna

      Hej wiesz coś na temat tej firmy? też wpłaciłam na ten nr konta i nic – zgłosiłes juz na policję? wplacalam 03.01

      Odpowiedz
  • avatar
    2018.12.31 19:32 asfeege

    Numer rachunku 74103019443635565676093060

    Odpowiedz
  • avatar
    2018.12.31 20:51 Paweł

    Konto: 74103019443635565676093060

    Odpowiedz
  • avatar
    2018.12.31 22:05 Marek

    74103019443635565676093060 (ten sam co w komentarzach wyżej)
    – do banku Bank Handlowy w Warszawie S.A.

    To że to lipa może też sugerować brak google analytics, żaden legitny sklep nie pozwoliłby sobie na coś takiego.

    Ale ogólnie sklep ładny, nabrałbym się. :/

    Odpowiedz
  • avatar
    2018.12.31 22:15 Luk

    Zgłaszajcie stronę jako oszustwo internetowe. W Firefoxe menu/pomoc/zgłoś oszustwo internetowe

    Odpowiedz
    • avatar
      2021.12.01 12:44 Lidia Ciesielska

      Ja kupiłam iPhone ze sklepu [email protected] , dopłaciłam za dodatkowa roczna gwarancje , po roku się popsuł i nie mogę wyegzekwować, kontakt tylko mailowy , nie reagują , w serwisie telefon okazał się składakiem na chińskich częściach . UWAŻAJCIE!!!!!

      Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.01 02:00 Marek

    W przyszłości fajnie by było jakbyście podali całą ścieżkę, która prowadzi Was do konkretnych wyników (tok myślenia, narzędzia z których korzystacie, itp). Ten przypadek był akurat łatwy do prześledzenia (chociaż już w komentarzach widać, że nie dla wszystkich), ale przyznam, że czasem się gubię przy bardziej skomplikowanych analizach ;)

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.01 03:30 Tomasz W.

    Sklepy z *.net omija się od razu …

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.01 11:44 ludmila

    Fajny sklep, od razu zamowilam kilka komputerow :D
    Zalozenie konta bez weryfikacji email :) bajka
    SSL certyfikat tylko do dzisiaj, wiec moze sklep konczy dzialalnosc.
    Szczesliwego Nowego Roku
    (Sorry PL Language not Support)

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.01 12:27 Damian

    Pojawił mi się kolejny numer konta:

    – na numer konta: 74 1030 1944 3635 5656 7609 3060
    – do banku Bank Handlowy w Warszawie S.A.

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.01 13:47 Marcin

    Może lepiej zgłaszać do banku dany numer konta? Myśle, ze bank będzie bardziej zainteresowany zakończeniem fraudu.

    Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.03 13:57 M4

      A po polsku się nie dało?

      Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.01 18:53 Aga

    29 1870 1045 2083 1047 5670 0001

    Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.11 16:06 m

      Ja też wpłaciłam na ten nr konta za drukarkę 05-01-2019 . 10 -01-2019 powiadomiłam nest bank o podejrzanym koncie Powiadomiłam swój bank i policje . a co pan zrobił ?

      Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.02 01:52 Jacol

    74103019443635565676093060 Bank Handlowy w Warszawie S.A.

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.02 01:56 Jacol

    20103019443620260835157992 Bank Handlowy w Warszawie S.A.
    zakupyagd.net

    Odpowiedz
    • avatar
      2019.04.29 15:39 Krzysztof

      Ja po pół roku od zamówienia złożonego na zakupyagd.net otrzymałem zwrot kasy. Chyba wreszcie ktoś z policji zabrał się za takie „sklepy”.
      Daje to chyba nadzieję innym, którzy nie otrzymali zamówionego towaru.
      Kwota nieduża, nawet o niej już dawno zapomniałem, a tu niespodzianka :)

      Odpowiedz
      • avatar
        2019.07.03 14:02 Dorota

        A skąd jesteś, u mnie policja mówi, że konto należy do obywatelki
        Ukrainy, adresu brak i to wszystko.

        Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.02 09:43 Arek

    Ale mnie Orange pozytywnie zaskoczyło!
    https://i.imgur.com/yKZE1D2.png

    Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.03 23:01 Marek

      Jak to można włączyć? Szukałem, ale wg tego co znalazłem to skanuje tylko IP Twojej sieci (on demand).

      Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.02 09:47 Rob

    Sklep hxxpx://euronicspl.net/ zmienil platnosci na tylko przy odbiorze.

    Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.02 23:53 wer

      Eset już tej strony nie lubi.

      Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.03 13:43 Ja

      zakupyagd.net tez zmienil platnosc tylko na „przy odbiorze”.

      Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.02 11:27 kostarika

    Można jeszcze domeny zgłosić do rejestratora – może się przejmie?

    Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.02 14:10 g.

      Próbowałem to kiedyś przewalczyć dla klona strony 1-1 na przejętej domenie z podmienionymi rachunkami bankowymi i mailem.
      I oto odpowiedź futurehost:
      Dane abonenta serwera mogą zostać wydane wyłącznie na wniosek uprawnionych organów, to samo dotyczy ewentualnego żądania zablokowania usług. Bardzo prosimy zatem o niezwłoczny kontakt z organami ścigania w tej sprawie
      Tak samo NASK jako organ wyższy:
      NASK nie zajmuje się stronami internetowymi i nie ma wpływu na ich zawartość.
      A z policją to już kto był to wie jak to działa..

      Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.09 12:42 kostarika

      Mi właśnie odpisali:

      Hello,

      The reported domain name currently does not resolve to any content. However, if you find this to be incorrect, kindly provide us with an active URL.

      Screenshot: http://prntscr.com/m4v5dj

      Please let us know if you have any further queries.

      Regards,
      Abuse Mitigation Team
      PublicDomainRegistry

      Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.02 13:43 Mcs

    kupujemy24.net – następna atrapa.

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.02 17:16 C. Bolek

    „I prawidołowo. Producent nozy tez nie powinien sprawdzac czy sprzedaje je mordercom.”
    Jak ktoś już napisał, to jest 'absolutny brak analogii’.
    O wiele bardzie pasuje coś takiego: Firma wynajmuje samochody i dostaje informację, że są one wykorzystywane do popełnienia przestępstwa (kradzież, lewa taksówka gdzie okrada się klientów albo kradzież paliwa na stacji benzynowej – pomysłów można mieć wiele). I co? Twierdzisz, że firma wynajmująca powinna mieć te zgłoszenia gdzieś bo klient płaci i okrada nie ich tylko jakichś anonimowych 'frajerów’??
    Mentalność strusia albo wypranego z uczuć oportunisty. Gratuluję :-\

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.02 19:22 markac

    Za to jak uczciwy sklep nie ma informacji o ciasteczkach, czy jakąś niedozwoloną klauzulę w regulaminie (tak wiem, wtedy już nie jest uczciwy), to zaraz całe ABW ma na głowie :P
    W tym kraju nie warto być chyba uczciwym, skoro taki sklep działa pół roku nie nękany przez nikogo…
    Co zarobił to jego.

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.02 20:22 Tomasz

    42 1090 2079 0000 0001 3440 4829

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.02 22:32 Gosciu

    kupujemy24.net
    – kradzione zdjęcia z komputronika
    https://kupujemy24.net/index.php?id_product=19042&controller=product

    Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.03 18:14 Tomassus

      Oczywiście że można w edytorze grafiki zrobić wszystko, ale….
      https://kupujemy24.net/index.php?id_cms=6&controller=cms

      Sam zajmuję się sklepem, na którym mamy zdjęcia za zgodą innego sklepu, oraz nasze autorskie zdjęcia są przekazywane także za zgodą innemu sklepu branżowego.

      Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.03 00:37 Zdz

    sklepy oznaczone [a] blokuje już CyberTarcza Orange jako phishingowe

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.03 14:05 Poszkodowany_1

    Niestety się na ten sklep nadziałem :(
    Szkoda że ten artykuł nie pojawił się jeden dzień wcześniej.
    Trudno dzisiaj idę zgłosić na policję oszustwo wyłudzenie pieniędzy oraz danych osobowych.

    Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.03 16:42 Wera

      W banku zglos cofniecie przelewu Banki miedzy soba zalatwia sprawe i moze uda sie zwrot kasy

      Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.03 22:59 Marek

    uBlock Origin has prevented the following page from loading:
    http://neomedia24.net/
    Because of the following filter
    ||neomedia24.net^
    Found in: POL: Oficjalne Polskie Filtry do AdBlocka, uBlocka Origin i AdGuarda

    I dlatego używam uBlocka. Szybciej blokuje zagrożenia niż antywirusy (mój Eset jeszcze się nie pluje).

    Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.05 16:28 cre4tive

      Dokładnie, wszystkie aktywne domeny oszustów są automatycznie blokowane przez U-blocka ;)

      Odpowiedz
      • avatar
        2019.01.05 20:46 Adam Haertle

        Faktycznie, autorzy polskich filtrów czytają z3s.

        Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.05 06:20 tas

    Orientuje się ktoś jakiego sklepu to jest kalka. Wątpię by ktoś to wklepał od nowa bo są tysiące pozycji w przeciwieństwie do wcześniejszych sklepów gdzie asortyment był bardzo mały.

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.05 10:11 Omnibus

    Tylko jeden sklep jeszcze „sprzedaje”

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.05 14:59 Misio

    Witam
    Czy neomediamax.net to też fake ?

    Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.11 16:10 m

      TAK

      Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.11 16:47 Agnieszka

      Niestety sprzedaje nadal i oszukuje nadal. Kupiłam w nim gry planszowe i straciłam parę złotych. Zawiadomialam mój bank i nest bank,na który wpłaciłam pieniądze.Choć nie wierzę, że to coś da, to trzeba zawiadomić Policję.

      Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.05 15:42 Gall2000

    Dość że się dałem złapać to teraz zaczęli akcję sms z linkiem o treści:Twoja przesylka pod wskazany adres jest drozsza, prosimy o doplate (1.00 PLN).
    Brak wplaty oznacza anulowanie zamowienia
    https://p915100.tk/6h6stth/1/payment.php?p= .nie kliknąłem w link ale myślę że tam kolejna niespodzianka. Zakupyagd.net działają nadal.

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.05 23:52 Poszkodowany_1

    Witam,

    również zgłosiłam do prokuratury, na ponad 300 zł. Wysyłajcie maile do nich wniosek o usunięcie wszystkich danych (tzw. zapomnienie), a później do UODO – skargę, że dane nie zostały usunięte.
    Każde zgłoszenie się liczy. Jak będzie wiele pkt zaczepienia, może ktoś się tym zainteresuje.
    https://uodo.gov.pl/pl/83/153
    https://www.radiozet.pl/Co-gdzie-kiedy-jak/UODO-kontakt-jak-zglosic-naruszenie-RODO-i-zlozyc-skarge-do-UODOhttps://www.radiozet.pl/Co-gdzie-kiedy-jak/UODO-kontakt-jak-zglosic-naruszenie-RODO-i-zlozyc-skarge-do-UODO
    https://uodo.gov.pl/pl/83/154
    https://www.finansowka.pl/wzor-pisma-wniosek-o-usuniecie-zapomnienie-danych-osobowych-rodo

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.06 15:14 romano333

    NOWY sklep 100% oszustwo!!! — kupujemy24.net
    Kolejny oszust (ale to raczej ten sam) — mojepc.net

    i wiele innych sklepów (już widać po tej końcówce .net
    że to nie polskie witryny).

    100% śmieci wyłudzających pieniądze.
    Nigdy nie kupuj z takich źródeł. kupuj na sprawdzonych sklepach takich jak allegro czy sklepach polecanych przez CENEO. reszta to 100% śmieci. Nie łudź się że coś znalazłeś/aś tam TANIO. To przynęta żeby ciebie oskubać z kasy.
    ——————-
    Pozdrawiam — romano333

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.06 16:15 Pavlo

    74 1870 1045 2078 1048 3260 0001 Nest Centrum Rozliczeniowe; neomediamax.net

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.07 06:57 Annalfabetka

    Ja nie dałbym się nabrać. Za duży skapiec ze mnie, a te ceny są słabe :-)

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.07 09:49 Leel00

    Wszystkie te strony ładnie blokowane są przez uBlocka z filtrami: KAD – Przekręty. Eset również blokuje te witryny

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.07 11:56 josarian

    47 1870 1045 2078 1048 3260 0002 neomediamax.net

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.07 15:20 Alicja

    Ale mam Nowy Rok,załatwili mnie na 700PL,ale im tego nie daruję,tak dobiorę się im do dupy,że pospadają ze stołków.

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.07 18:05 Gosia

    Zastanawiam się co mi grozi jeżeli 'sklep’ oferował mi opłatę za towar przy dostawie i do wyboru dwóch kurierow+ dostawa za free.Złożyłam zamówienie, podałam tylko dane adresowe i numer telefonu i mail.Zadnych przelewów czy numerow kart. Mowa tutaj o neomediamax.net.
    Pozdrawiam

    Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.07 18:54 Karol

      A co Ci może grozić? Nic. Przestępcy nie podadzą Cię przecież do sądu.

      Odpowiedz
      • avatar
        2019.01.07 20:59 Gosia

        Wiem,że nie podadzą mnie do sądu,ale zastanawiam się jak.moga wykorzystać moje dane :/

        Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.08 14:10 Karolina

      Zamówiłam u nich na stronie kuchenkę mikrofalową. Opłata za towar za pobraniem, na szczęście, bo dopiero dzisiaj zaczęłam szukać na necie info na ich temat. Telefon który widnieje na stronie nie odpowiada. Mikrofala pewnie nie dojdzie ale strat żadnych bo nie zapłaciłam, jedynie dysponują moimi danymi.

      Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.09 12:33 Piotr

    74 1870 1045 2078 1048 3260 0001 jeśli ktoś się nabrał jak my proszę o kontakt

    Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.09 23:04 Marcin

      Niestety ja też.

      Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.10 08:44 Anna

      Niestety ja też, a te ponad 50 złotych boli studencki portfel

      Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.10 08:46 Anna

      Ja też niestety

      Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.11 16:13 m

      JA SIE NABRAŁAM . WSZEDZIE ZGŁOSIŁAM

      Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.10 04:48 Albercik

    Sklep neomediamax.net oferuje wysyłkę tylko za pobraniem. Na czym w takim przypadku polega przekręt ?

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.10 04:51 Albert

    Sklep neomediamax.net oferuje wysyłkę tylko za pobraniem. Na czym w takim przypadku może polegać przekręt ?

    Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.10 07:47 Adam Haertle

      Potem przychodzi SMS z prośbą o dopłatę i linkiem do fałszywego Dotpaya

      Odpowiedz
      • avatar
        2019.01.11 16:54 Agnieszka

        Chodzi o to, że 5 stycznia była tylko płatność na konto bankowe i kupę ludzi się nabrało w tym ja. I też dostałam smsa,żeby dopłacić coś przez dotpay.

        Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.10 13:25 Marek

    Ja trochę z innej beczki. Chcę założyć prawdziwy sklep internetowy z tanią elektroniką z Niemiec. Mam akurat taką możliwość, towar jest nowy, nieuszkodzony, a jednocześnie dużo tańszy niż w Polsce. I zastanawiam się jak zacząć i czy to w ogóle ma sens?

    Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.14 10:21 Radek

      Jest sens. Jeśli jesteś ze Szczecina lub okolic to chętnie pomogę w prowadzeniu sklepu.

      Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.10 17:23 Krzysiek

    74 1870 1045 2078 1048 3260 0001
    Niestety zamówiłem drukarkę, pewnie kasa wyrzucona w błoto… :(

    Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.11 16:17 m

      Ja właśnie tam zamówiłam drukarke , zgłosiłam o oszustwie,a pan?

      Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.11 17:41 Agnieszka

      Proszę zgłosić to do swojego banku i do Nest banku o koncie oszusta i zgłosić na policję.

      Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.11 11:46 Aga

    Ja też zamówiłam na kupujemy 24.net pieluszki zrobiłam przelew i cisza

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.11 14:54 Ass

    Z listy dalej działa tylko: neomediamax.net

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.11 23:06 Basia

    Przesłali mi sms z dopłatą zapłaciłam ukradli mi wszystkie moje oszczędności z konta szok co teraz

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.13 16:06 Marta

    Ja również zamówiłam aparat. Zapłaciłam a jutro idę na policje. Nie odpuszczę. W razie zainteresowania prosze do mnie pisać, jeśli jest więcej oszukanych osob przez neomedia

    Odpowiedz
    • avatar
      2019.01.17 20:51 Agnieszka

      Marto,napisz,co na to policja…

      Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.21 14:03 Bart

    Kolejny wrobiony.

    74 1870 1045 2078 1048 3260 0001
    neomediamax.net

    Przelew zrobiony towaru nie ma…

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.01.21 21:27 Kasia

    Niestety też padłam ofiarą oszustów :-( Ku przestrodze opiszę moją historię.
    Dnia 07.01.2019 kupiłam grę planszową na neomediamax.net. W tym okresie można było płacić tylko na konto bankowe na nr 74 1870 1045 2078 1048 3260 0001. Towar miał zostać wysłany po zaksięgowaniu pieniedzy na konto. Dnia 10.01.2019 otrzymałam SMS o treści „Wysyłka pod wskazany adres jest droższa, prosimy dopłacić 0,76 pln, w przeciwnym razie całe zamówienie zostanie anulowane. Aby to zrobić należało kliknąć w link otrzymany w wiadomości SMS. Wydalo mi sie to podejrzane, ale niska kwota nie skłoniła mnie do większych przemyśleń. I to byl błąd.
    Dopłacilam 0,76 pln nie korzystając z linka z SMS tylko ponownie przelalam na podany nr konta. Czerwona lampka zapaliła mi sie dopiero wtedy, kiedy nie otrzymywałam towaru oraz brak było kontaktu ze sklepem. Potem opinie o sklepie na internecie równiez ujawniały fałszywość sklepu neomediamax.net.
    Gorzka lekcja

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.02.01 18:41 Iwona

    Witam!ja zrobiłam zakupy 1 stycznia na 300 zł a 3 stycznia zrobiłam przelew.Na drugi dzień przysłym mi sms z Dpd i euronicplnet o dopłate,ale nie zrobiłam dopłaty. I zaczęłam szukać po necie o tym sklepi, oczywiscie juz pojawiały się ostrzezenia. Wiec 4 stycznia zadzwoniłam na infolinie mojego banku i zgłosiłam reklamacje tego przelewu. A w wczoraj zwrócono mi pieniadze:) sms o dopłate przychodziły mi przez 3 dni jeszcze.Tak wiec mi sie udało odzyskac pieniadze

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.02.27 10:36 Mariusz

    Witam,
    Kupiłem 27.12.2018 na „zakupyagd.net” szlifierkę METABO SRE 3185 za 293,97 PLN.
    Wpłaciłem na konto : Sebastian Maćczak, Strycharska 7/7, 93-521 Łódź; konto: 02 1870 1045 2083 1047 5670 0002 (NEST Centrum Rozliczeniowe.
    Dałem się zrobić jak „młody leszcz”

    Pozdrawiam

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.04.15 16:49 Informator880

    Chwila chcę zamówić pralkę w tym sklepie płatność przy odbiorze jeżeli są frajerzy i płacą kartą online to ich sprawa ja chcę zamówić pralkę a strona działała kilka dni temu teraz nie działa mam prawo zamówić pralkę więc nie blokujcie strony najwyżej jej nie wyślą A konta zostały zablokowane przez bank co ja stracę?

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.04.15 16:57 Informator880

    Najlepsze że był promowany jeszcze 10 dni temu po waszym artykule zadam pytanie czy sklepy są dla wybranych jak w PRLU w który milicjanci robią zakupy. Teraz policja lub inni promowani ludzie robią zakupy w tym sklepie google promuje a potem skle okazuje się fałszywy gdy zwykły obywatel będzie chciał kupić pralkę. Promowane są konsole dla Goga i Magoga. Pamiętajcie iż jest serwis Gog wpiszcie kim jesteście.

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.04.15 17:23 Informator880

    Ja nie udaje cwaniaka jak to robią płacący prze internet zwłaszcza że w tym kraju jest tylu oszustów i to w internecie więc radzę zamawiać przez internet z opcją zapłacę kurierowi. Tylko cwaniaki kupują płacąc za towar który nie widzieli cwaniaki którzy stali się frajerami. Ja nie jestem cwaniakiem i nie jestem frajerem. Poinformujcie europol za granicą niech się tym zajmą.

    Odpowiedz
  • avatar
    2019.08.20 18:29 Wioletta

    Sklep zakupyagd.net 69103019443655453170354254

    Odpowiedz
  • avatar
    2020.01.07 20:05 Kris

    Uwaga na firme promaris.com.pl …. sprzedaja rzeczy, ktore mozna kupic o 1/3 taniej na Aliexpress (skad biora towary ktore sprzedaja a przynajmmniej czesc z nich) przesylka praktycznie rzecz biorac zajmuje prawie 3 miesiace, twierdza ze daja gwarancje 2 lata, ale zadnej gwarancji pisemnej nie dolaczaja, czesc zakupow to chamskie chinskie podrobki (paru kupcow dostalo telefony Samsung Galaxy S8+ ktore maja tylko jezyk chinski co wg fachowcow swiadczy o tym, ze sa to wlasnie podrabiane chinskie telefony) po zaplaceniu kwoty na konto PROMARIS dostaje sie – na wyrazne zadanie fakture – gdzie sprzedawca jest jakas chinska firma i jesli cos sie zepsuje, informuja zeby odsylac do Chin, to samo w przypadku zwrotow. Firma jest zarejestrowana w UK, wklad zalozycielski 1000 funtow, wlascicielka jest polka Monika Maria Matysek, kiedys jeszcze podawali jeszcze numer telefonu pod ktory mozna bylo sie jeszcze dodzownic, teraz juz zniknal ze strony, zostaje tylko email…

    Odpowiedz
    • avatar
      2020.02.20 17:50 Hanna

      Sklep internetowy Promaris.com.pl działa na zasadach dropshippingu. Przyjmuje zlecenia konsumentów, po dokonaniu przelewu do Hong Kongu stamtąd jest wysyłana przesyłka do Polski i dostarczana przez Pocztę Polską. O tym dowiedziałam się po zakupie iPhone 8. Nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za zaginięcie przesyłki. Moja przesyłka zaginęła w Poczcie Polskiej, otrzymałam infromację od Promaris, że mogę podać do sądu Pocztę Polską. Nie mam pieniędzy, ani telefonu. Zloty interes.

      Odpowiedz
    • avatar
      2020.09.25 13:13 piotr

      promaris.com.pl „zniknął” z internetu – zostawiając klientów na lodzie.

      Odpowiedz
  • avatar
    2020.02.12 23:19 Anka

    Witam, czy ktoś mógłby mi sprawdzić ten nr konta? Sklep istniał jako sortier1.com a teraz nazwa jest resorti4.com. Kasa przelana towaru brak. Nie moja ale znajoma chyba dała się zrobić w balonika.

    Odpowiedz
  • avatar
    2020.06.04 22:58 Tomasz

    Ja od 18 maja br czekam na kupiony w Plusmedia telefon. Zobaczymy czy przyjdzie?

    Odpowiedz
    • avatar
      2020.06.08 13:31 Justyna

      I jak doszedł Twój telefon? Ja nie sprawdziłam i też zamówiłam w piątek 5.06.

      Odpowiedz
  • avatar
    2020.06.09 19:42 asasas

    wie ktos czy plus media to oszustwo?

    Odpowiedz
    • avatar
      2020.07.22 11:55 Łukasz

      Mam to samo telefon zakupiony 10maja 2020r do tej pory nie doszedł(22lipiec) , przekroczono już dawno 40 dni roboczych a towaru nie ma , kontakt ze sprzedawca tylko meilowy. Twierdzi , że musiał utknąć w urzędzie celnym i trzeba czekać, co robić czekać czy zgłosić sprwaę na policję,prokuraturę ,UOKIK?

      Odpowiedz
    • avatar
      2020.08.27 13:06 Wojciech

      Oszuści, brak adresu, telefonu stacjonarnego, trzy miesiące temu zamówiłem tel i nic. Odpowiadają na maila, ale same nonsensy, że zaraz przyjdzie, że transakcja dokonana została w HKG itp

      Odpowiedz
    • avatar
      2021.01.30 14:28 Kasia

      Ja dostałam telefon. Niewiem nawet czy działa. Czekałam tak długo że chce go zwrócic. KAża mi za 30 zeta zrobić paczke do CHin!

      Odpowiedz
  • avatar
    2020.06.21 10:24 Majkel

    zamówilismy w plusmedia Iphone 5s… podiero po 3 dniach zauwazylismy ze „wysyłka 24h” to lekka i nieelegancka ściema, bo tel. został wprawdze wysłany ale z chin i bedzie szedł ok. 12 dni (roboczych?)…
    Zamowiony 1.6.2020 ostatecznie dotarł 19.6.2020. Kod paczki do sledzenia otrzymalismy ledwo dzien przed doręczeniem.
    …Ale telefon totarł. Bez dodatkowych opłat jak cła itp.
    Pożądnie zapakowany.
    Po rozpakowaniu wszystko wygląda ok. Ładowarka, słuchawki itp. wygląda na oryginalne. Sam tel. też ok. Ja nie widzę NA RAZIE (!) jakiegoś przekrętu, ale tez nie sprawdzałem telefonu żadnym „specjalistycznym” programem, ani tez IMEI itp. Bateria wydaje sie trzymać ok. Telefon działa ok. System IOS wgrany to 12.4. więc chyba musiał być aktualizowany w miedzyczasie od produkcji…
    Co trochę dziwne to przy pierwszym włączeniu uruchomił się jakby wczesniej był już uruchamiany – więc zresetowałem system i ustawienia i jest dla mnie ok. Za tą cenę (550zł) działający i wyglądający NA NOWY to dla mnie ok. Jak dla mnie jest oryginalnym produktem Apple.
    …także kontakt z „obsługą” był ok. szybko odpisują, a przede wszystkim ODPISUJĄ !!! Fakture otrzymalismy „VAT marża”.
    …przed czym jadnak lepiej ostrzec przy ewentualnym zakupie :

    1. jeśli kupować to tylko płacić tylko przez PAYPAL i z własnego założonego konta (tak aby mieć ochronę zakupu z PayPal -> doczytać sobie reguły PayPal!)
    2. nie wiadomo za bardzo co z gwarancją na produkt (trzeba pewnie odsyłać do Chin!)
    3. ewentualny zwrot też raczej do Chin…
    4. sprzedający pośrednik z plusmedia nie podaje ŻADNYCH swoich danych personalnych, nie bierze odpowiedzialności zakładam -> tutaj trzeba liczyć na ochronę PAYPAL
    5. nie ma gwarancji że telefon jest w 100% NÓWKĄ z Apple -> możliwe ze jak pisze Marek z jego Samsungiem że to sprzęt jakoś onawiany” czy składany, model beta albo cos w tym rodzaju…

    To co mnie najbardziej przeszkadza to fakt „ukrywania” dlugiego okresu oczekiwania i wysyłki z chin pod przykrywką „24h wysyłki”,
    oraz brak jakichkolwiek danych polskiego pośrednika z plusmedia (tak aby mozna dochodzic ew. swoich praw).
    Takze opis zespoly plusmedia pod zakladką „O NAS” jest co najmniej śmieszny, a zdjęcie to fikscja mająca wzbudzic wieksze zaufanie kupujących… zakładam ze w rzeczywistosci to siedzacy jeden lub dwuch chałpniczo chlopaków którzy zdalnie z domku zarabiają na swoje gry komputerowe.. ,-)

    Z drugiej strony (jak na razie) szybki kontakt mailowy, telefon dotarł jak opisany, w satnie nowym, i w terminie kilkunastu dni roboczych.

    Ogólnie jak dla mnie zakup OK w tej cenie i jestem zadowolony !! – byle tylko telefon dzialał normalnie (!!!!) i nie zepsuł sie za 2 miesiace…
    Zakładam jednakze ze podobne ofertu mozna znalezc bezpośrednio na ALIExpres’ie w podobnej cenie (lub taniej) i z takimi samymy gwarancjami jakości i czasem dostawy.
    Możliwe tez ze plusmedia tak własnie funkcjonuje sprzedajac towar z Aliexpresu dodajac niewielką marże dla siebie..?

    Odpowiedz
    • avatar
      2020.08.10 16:09 Andrzej

      Ponieważ sklep nie podaje swego adresu więc usilna prośba o adres z faktury ze sklepu PLUSMEDIA ELEKTRONIKA. Skróci to proces mojego postępowania sądowego i uchroni ewentualnych przyszłych klientów przed klopotami jakie mają Ci, co próbowali kupować w sklepie Plusmedia

      Odpowiedz
      • avatar
        2020.10.01 14:46 Iwo

        Udało Ci się uzyskać te informacje? Proszę o pomoc :-(

        Odpowiedz
    • avatar
      2020.08.11 15:30 Lidia

      Witam.
      Czy można prosić o podanie adresu firmy i nr kontaktowego. NA stronie już brak, a pieniądze przelane na zamówienie, z którego zrezygnowaliśmy do dziś nie dotarły.
      Z góry dziękuję za informację.

      Odpowiedz
      • avatar
        2020.08.13 08:38 Łukasz

        Odradzam kupowanie czegokolwiek na plusmedia. Wprowadzają w błąd informując o przesyłce 24h, a de facto przesyłka trwa miesiąc. W moim przypadku okazało się, że telefon, który kupiłem nie ma polskiego języka, więc musiałem odesłać telefon do Chin, czekając kolejny miesiąc nim tam dotrze. Teraz od ponad tygodnia po informacji, że telefon dotarł do dostawcy (status paczki), plusmedia twierdzi, że wciąż czeka na potwierdzenie od dostawcy.
        Lepiej już sobie samemu zamówić towar z aliexpress niż korzystać z porśrednictwa tej firmy.

        Odpowiedz
  • avatar
    2020.07.07 14:49 Ktos

    jeżeli placiliscie kartą, spróbujcie użyć opcji chargeback w waszym banku. Zapytajcie o to

    Odpowiedz
  • avatar
    2020.07.23 04:09 Oszukana

    Ja czekam na iPhone ze „sklepu” media.pl od 9.07. Dopiero po zakupie zorientowałam się ze to firma krzak. Nauczka na przyszłość żeby sprawdzać dane sklepu przed zakupem. Informacja na stronie o wysyłce w ciągu 24 godziny mnie również wprowadziła w błąd. Jak to się mówi: chytry traci dwa razy.

    Odpowiedz
  • avatar
    2020.07.23 04:21 Oszukana

    „Sklep”, a raczej firma krzak, o nazwie plusmedia.pl to oszuści. Żałuje, ze dokonałam zakupu przed odczytaniem informacji o tym, ze towar wysyłany jest „z zagranicy” z siedziba w Hong Kongu. Nie włączyła mi się lampka ostrzegawcza widząc taka okazje cenowa. Teraz tego żałuje.

    Odpowiedz
    • avatar
      2020.11.16 08:27 telefon Samsung 9+

      Ja też zostałam OSZUKANA przez sklep plusmedia przysłali mi część pieniędzy a resztę ponad 1000 zł chyba już nie do odzyskania.
      Zgloszę to na policję

      Odpowiedz
      • avatar
        2021.01.28 20:20 justyna

        czy udało się odzyskać pieniądze za telefon i czy zgłaszałaś sprawę na policję?

        Odpowiedz
  • avatar
    2020.07.25 20:53 Rafał

    Ponad 2 miesiące temu kupiłem w PLUSMEDIA.PL smartfon Samsung Galaxy S7 Edge z przedłużeniem gwarancji o rok za 1144 zł. Skusiła mnie informacja „wysyłka w 24 godz.” i „rabat 200 zł”. Okazało się, że rabat wynosi 23 zł. Do dziś telefon do mnie nie dotarł. Osoba odpowiadająca na maile prosi o cierpliwość oraz zrozumienie i zasłania się ociąganiem się urzędników. Jakich urzędników?
    Jeżeli żyjemy w państwie prawa, to jakaś instytucja powinna pomóc mi w odzyskaniu pieniędzy lub choćby ochronić kolejnych łatwowiernych klientów przed OSZUSTEM. Czy ktoś ma doświadczenia w tej sprawie? Sklep nadal prowadzi sprzedaż.

    Odpowiedz
  • avatar
    2020.07.27 16:48 Justyna

    Niestety ja też zamówiłam s7 EDGE, czas oczekiwania faktycznie będzie bliski 40 dniom roboczym czyli dwa miesiące, ale wiem że już jest tylko że w oddziale celnym poczty polskiej, trzeba składać dokumenty potwierdzające zakup oraz zamówienie. A jak przyjdzie kurier to zapłacić ponad 300zl cła. Nie polecam, szkoda nerwów. Opiszę Wam jeszcze co w ogóle do mnie przyszło, jak otrzymam przesyłkę.

    Odpowiedz
  • avatar
    2020.08.31 22:45 Agnieszka

    Zamówiłam iPhone 8 z plusmedia 24.08, doręczony został dzisiaj (31.08). Po uruchomieniu pojawił się przez sekundę biały pasek w poprzek telefonu i na czarnym tle doskonale widać było dwa jaśniejsze punkty przy brzegu ekranu. Telefon wyglądał jakby ktoś go wcześniej włączał, więc podejrzewam, że nie był jednak fabrycznie nowy, a być może odnowiony (co nie jest zgodne z tym, co oferują na stronie). Mam zamiar odesłać telefon i odzyskać pieniądze.

    Odpowiedz
    • avatar
      2020.09.13 22:24 Jacek G

      Hej czy masz może dane z fv do Plusmedia. Obecnie zniknęła strona tej firmy a ja nie otrzymałem przesyłki.

      Odpowiedz
    • avatar
      2021.01.28 20:21 justyna

      cześc ja również zamówiłam iphona i nadal nie otrzymałam zamówienia, czy udało ci sieodzyskać pieniądze?bardzo proszę o odpowiedź

      Odpowiedz
  • avatar
    2020.09.13 22:22 Jacek G

    Kupiłem w Plusmedia Samsung Galaxy S9 i nie dotarł. Czy ma ktoś namiary z tv na Plusmedia? Chciałbym zgłosić temat na Policję

    Odpowiedz
  • avatar
    2020.09.14 11:34 Monika

    NIE POLECAM plusmedia.pl!!! Kupiłam u nich telefon Samsunga S9. Na przesyłkę czekałam 3 miesiące! Pierwsze oszustwo to gwarancja wysyłki w 24h. Po rozpakowaniu przesyłki okazało się, że chińczyk wysłał model inny niż zamówiony (dystrybucja amerykańska, której nawet polski serwis Samsunga nie obsługuje). No i zaczęły się schody. Telefon musiałam odesłać do Chin! Plusmedia zapewnił mnie, że zwróci koszty przesyłki. Zaryzykowałam, czekałam kolejny miesiąc, aż przesyłka dotrze do celu. Owszem, firma zwróciła mi pieniądze, ale… nie całość kwoty zakupu telefonu, nie mówiąc już o kosztach zwrotu. Jeśli ktoś z Państwa posiada namiary adresowe na plusmedia, to poproszę o info.

    Odpowiedz
  • avatar
    2020.09.15 15:45 Marta

    Ja również kupiłam telefon na plusmedia.pl o żałuję,że nie przeczytałam info o tym sklepie. Kontakt mailowy ze sklepem jest ale brak ważnych odpowiedzi o siedzibie firmie, czy choćby nazwisku osoby, która odpowoada na maile. Zamierzam zgłosić sprawę na policję.

    Odpowiedz
    • avatar
      2020.11.02 12:24 Mariusz

      Dzień dobry, czy zgłosiła Pani sprawę na policję? Czekam od 4 miesięcy na zwrot pieniędzy za wadliwy telefon , który odesłałem do Chin. Stale jestem zwodzony.

      Odpowiedz
      • avatar
        2020.11.09 14:56 dorota

        ja zgłaszam sprawe na policje również, wciskaja mi ze wysłałam puste pudełko

        Odpowiedz
  • avatar
    2020.09.27 14:43 Martyna

    Zamówiłam Iphone 7+ na plusmedia.pl i żałowałam że wcześniej nie sprawdziłam opinii. Chciałam już składać prośbę o zwrot pieniędzy, a powiem szczerze że kontakt mailowy ze sklepem nie sprawiał żadnych problemów, na każdego maila dostałam normalne odpowiedzi, że paczka jest w drodze, że dotrze na podany adres. Jak zapewniali, tak się stało, TELEFON PRZYSZEDŁ! Zamówiłam 01.09.2020 a paczka dotarła 20.09.2020 kurierem DHL. Już się bałam że nic z tego, ale telefon wygląda na nowy, w oryginalnym pudełku, z zestawem akcesoriów (prócz ładowarki i słuchawek dostałam jeszcze obudowę silikonową i szkło hartowane), porządnie zapakowany, działa bez zarzutów. Mimo tylu dni stresu i obaw że zostałam oszukana, ostatecznie jestem zadowolona z samego urządzenia, używam go już tydzień i póki co nic nie wzbudziło moich podejrzeń. Mimo to mogło to być po prostu szczęście, czy u kolejnych kupujących będzie tak samo jak u mnie – nie wiem. Decyzję podejmuje każdy dla siebie.

    Odpowiedz
    • avatar
      2021.04.19 10:52 Jakub

      Ja też kupiłem iphone 7 plus w sklepie plusmedia . zamówiłem 20 sierpnia. Przyszedł mi na początku października. Trzy dni temu ( PO ROKU UZYWANIA ) zepsuł mi się przycisk. Oddałem do serwisu apple, i wiecie co, nie ma gwarancji. Wydałem 50 zł i czekałem 1.5 h na przegląd. Telefon nie do naprawienia, bo wysiadł przycisk , którego nie da się zamówić, bo jest połączony z płyta główną. Z przyciskiem zni8kneły wibracje i dźwięk. Na stronie był napisany że NOWY I NIE UZYWANY. Mam wersję 128GB . Zapłaciłem 1,729 zł . Musiałem zapłacić jeszcze podatek vat bo był przetrzymywany przez służbę celną ( +~~330 zł ). Dziwne bo telefony z zagranicy nie są objęte podatkiem vat a tu niespodzianka . w regulaminie oczywiście napisali ze może trzeba będzie płacić . … Telefon nie był wrzucany do wody, nie był rzucany. Dbałem o ten telefon. Napisałem o zwrot pieniędzy . W serwisie powiedzieli że telefon był otwierany i wymieniany. Ciekawe bo na stronie był NOWY

      Odpowiedz
  • avatar
    2020.09.29 14:34 weronika

    Plus Media..zamówiłam telefon iPhone 5s który przyszedł po miesiacu,okazało sie że jest zepsuty !! Wtyk nie lądował..bez problemu zwróciłam go ..po miesiącu dotarł do Chin i okazało się że nie chcą zwrócić mi kasy bo jest jakaś blokada ? Której nigdy nie zakładałam nie widziałam na oczy!! Zarzucali że założyłam screen lock ,mimo ze telefon był tylko uruchomiony przez chwilę ! Oszukali mnie twierdząc że to moja wina i pieniedzy nie zwrócą..zagroziłam policja

    Odpowiedz
    • avatar
      2020.09.30 15:02 weronika

      Dostałam zwrot pieniędzy ale naprawdę można powiedzieć że było to wywalczone ponieważ na samym początku pan pisał do mnie bardzo miło potem zaczynał manipulować sytuację ale koniec końców kiedy po raz kolejny powiedziałam że żadnej blokady na telefon nie zakładałam dostałam przelew na konto nie dostałam całości ponieważ miałam dostać 560 zł dostałam 530 ale nie mam zamiaru już kłócić się o te 30 zł

      Odpowiedz
      • avatar
        2020.11.06 20:01 Ewa

        na jaki adres odsyłała Pani telefon?

        Odpowiedz
  • avatar
    2020.10.21 14:30 Łukasz

    plus media sprzedało mi uszkodzony telefon oszuści , tel sie nie włącza i nie ładuje masakra, pozatym czekałem ponad 3 miesiące

    Odpowiedz
  • avatar
    2020.11.06 19:57 Ewa

    Niestety ,ale ja również dałam się naciągnąć tym oszustom.Telefon dotarł po miesiącu.Widać,że nie jest nowy.Był otwierany.Nie działa,nie łapie zasięgu.Nie otrzymałam żadnego dowodu zakupu.Nie mówiąc o tym,ze do telefonu miało być dołączone szkło hartowane, etui i miał mieć wydłużoną gwarancję.

    Odpowiedz
  • avatar
    2020.11.09 11:57 dorota

    niestety ale ja tez dałam sie naciagnac plusmedia.pl kupiłam iphone 7 29 07.2020 dotarł we wrzesniu po drodze musaiałam zapłacić dodakowo cło tel okazał się uskodzony kazali mi odesłac na adres do chin zrobilam dokładnie jak kazali wczoraj napisałam co ze zwrotem pieniedzy to mi dzis odpisali ze wysłaąłm puste pudełko. dzis zgłaszam sprawe na policje nie zostawie tak tego.

    Odpowiedz
    • avatar
      2021.01.23 21:04 Asia

      Ja tez zgłaszam sprawę na policję . Wszyscy powinni się zebrać i złościć sprawę na policję razem , tzn w tym samym czasie.

      Odpowiedz
  • avatar
    2020.11.12 23:34 nabitaWbutelkę

    Jeżeli nacieliście się na oszustów, to zgłoście reklamacje do swojego banki, zwłaszcza jeśli płaciliście kartą. Zamówiłam telefon na plusmedia.pl, zdziwiło mnie że nie dostałam e-maila z informacją o zamówieniu. Poszukałam opinii i aż mnie zatkało. Szybki kontakt do banku i powinnam odzyskać kasę.
    Na mojego maila plusmedia.pl odpowiedział, że towar dzisiaj wysłali, ale nie otrzymałam żadnego linka do śledzenia przesyłki.
    Nie zamierzam przesyłki odbierać.

    Odpowiedz
    • avatar
      2020.12.06 22:37 Monika

      Ja dostałam telefon po 2 miesiącach od złożenia zamówienia. Dostałam to co zamówiłam. Działa bez zarzutu.

      Odpowiedz
    • avatar
      2020.12.12 15:58 Oszukana

      Po jakim czasie zgłosiła to pani do banku

      Odpowiedz
      • avatar
        2020.12.13 21:31 Nabitawbutelke

        Następnego dnia zgłosiłam, wbrew zapowiedziom Pani z infolinii, reklamacji na ten moment nie uwzględnili, ale mam in napisać jak nie otrzymam towaru zgodnien z terminem obowiazujazym w sklepie. Dostałam powiadomienie z Oddział Pocztowego Celnego, że jest do mnie przesyłka z holandii i mam dosłać im potwierdzenie tego co zamówiłam i ile zapłaciłam, wtedy nalicza mi opłaty 8,50 + 3,40. Wysłałam zapytanie do sklepu, co mam z tym fantem zrobić.

        Odpowiedz
        • avatar
          2021.04.19 10:57 Jakub

          Hej ja też miałem ją z Holandii. Musiałem zapłacić podatek Vat służbie celnej . Oddałaś telefon ? zwrócili ci pieniądze ? Proszę o kontakt, też chce oddać telefon Tutaj jest mój email : [email protected]

          Odpowiedz
  • avatar
    2020.11.24 01:00 Cezary

    dorzucę 3 sklepy oszustów :
    http://www.workforce.com.pl/
    http://www.mieszkaniawpoznaniu.pl/
    http://www.zajazdforteca.pl/
    brak inf.w KRS i CEDIK i inne perełki jak błędy językowe.
    ciekawa zakładka ” Informacje o dostawie ” – 3x to samo :
    – Potrzebujemy 12-36 godzin, aby przygotować zamówienie po pomyślnym opłaceniu zamówienia. Jak tylko zamówienie zostanie wysłane, dotarcie tam zwykle zajmuje 4-7 dni roboczych, bądź bardziej cierpliwy i skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.

    Odpowiedz
  • avatar
    2020.12.13 21:34 nabitaWbutelke

    Czy ktoś z Państwa płacił w Plus Media zwykłym przelewem?
    Nie maja u siebie na stronie żadbych danych, a na kogoś musza mieć założony rachunek. Chce złożyć zawiadomienie o możliwości popełnienia przez nich przestepstwa i potrzebuje jak najwiecej danych

    Odpowiedz
  • avatar
    2020.12.17 11:12 Karolina

    Ja napisze swoje doświadczenia ze sklepem PLUSMEDIA. Kupiłam u nich Samsunga za 1599 a zorientowałam się że coś może być nie tak jak dostałam fakturę z danymi z Azji. Potem czytałam tutaj komentarze i wpadłam w panikę że mnie wydymają. Napisałam do nich maila- jeszcze w dniu w którym zamówiłam tel. że jednak rezygnuję z zakupu i proszę o zwrot pieniędzy i cisza- wysłałam chyba ze 10 maili przez 3 czy 4 dni i nadal cisza…. Wiec moja panika rosła. Odpisali po tych dniach, napisali że akurat nie pracowali w te dni i że kasę zwrócą w ciągu 14 dni. I faktycznie zwrócili. 14 dni mija w poniedziałek- dzis w czwartek mam kasę na koncie. Więc nie wiem czy ten sklep to oszuści. Wydaje mi się że jest tak jak ktoś pisał wyżej- pośredniczą w sprzedaży sprzętu z Chin i do tego nakładają jakąś swoją marżę, ale zapewne nie mają wpływu na tamtejszego sprzedawcę, sprzęt ani na czas wysyłki.

    Odpowiedz
  • avatar
    2020.12.18 14:08 Marta

    Ludzie przestańcie panikować. Ten wątek o oszukańczych sklepach nie tyczy się sklepu plusmedia! To jest wątek o innych sklepach. Ja sama zakupiłam telefon na sklepie plusmedia kilka miesięcy temu i jestem bardzo zadowolona. Ten sam telefon w media expert był prawie 400zł droższy. Działa bez zarzutu. Siejecie panikę, kupujecie telefon w najprawdę dobrej cenie to chyba możecie poczekać trochę dłużej na zamówienie? Z tego co tu czytam wszyscy dostali zamówienie albo zwrot kasy. Sama zamówiłam teraz drugi telefon dla córki.

    Odpowiedz
  • avatar
    2020.12.22 16:36 NabitaWbutelkę

    Telefon przyszedł (a przynajmniej jakaś paczka). tylko do dopłaty było prawie 150 zł, więc nie odbierałam i odmówiłam przyjęcia paczki. Telefon kosztował 550 zł i to była atrakcyjna cena, ale za 700 zł i oczekiwanie miesiąc to już słabo.
    Podkreślę, że nawet standardowego potwierdzenia zamówienia nie dostałam, a na zwrot kasy mam czekać, aż przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy. Rozumiem, że Pani „Marta” jest ze sklepu Plusmedia.. to może poda nam dane właściciela tego sklepu, bo na swojej stronie nie podają.. nawet nr telefonu do siebie.

    Odpowiedz
    • avatar
      2021.02.12 22:04 DD

      Witam Jak u Pani ta sprawa sie zakonczyla? Przesylka dotarla sama do finalnego odbiorcy?

      Odpowiedz
  • avatar
    2021.01.20 14:11 Justyna

    Pani Magdo, czy mogę prosić o adres przedsiębiorcy albo jakiekolwiek dane umożliwiające jego identyfikację?

    Odpowiedz
    • avatar
      2021.02.04 01:42 Magda

      Proszę się zemną skontaktować poprzez portal poprosić o mój adres mailowy nie będę go tu wstawiać. To porozmawiamy

      Odpowiedz
      • avatar
        2021.02.10 14:43 Karolina

        Witam czy można uzyskać namiary na sklep plus miedia ??

        Odpowiedz
        • avatar
          2021.02.11 10:47 Oni..

          Firma krzak. Nawet strona ich zniknęła

          Odpowiedz
  • avatar
    2021.02.25 14:36 Wiolka

    Witam, Zamówiłam przesyłkę ok 20 Grudnia 2020, wyskoczyła mi kontrola na UC ok 20.01.2020 w kraju dostarczenia. Towaru nie odbierałam – został zwrócony do nadawcy. Po miesiącu dostałam zwrot pieniędzy.

    Odpowiedz
  • avatar
    2021.03.12 12:06 Mateusz

    Witam, czy sklep https://glams.pl jest kolejnym „interesem” ??

    Odpowiedz
    • avatar
      2021.04.30 03:17 Belebelebetka

      Poszukuję kogoś kto dał się nabrać :(

      Odpowiedz
    • avatar
      2021.05.04 18:08 Ania

      Też chciałabym się dowiedzeć, bo nie wiem czy kupować tam telefon, który jest w stosunkowo niskiej cenie. Ktoś ma jakieś informacje?

      Odpowiedz
  • avatar
    2021.03.12 12:20 Mateusz

    Musi coś być na rzeczy, ponieważ jako dyrektorka firmy zarejestrowanej w UK jest pani Monika Maria Matysek, której nazwisko przewija się w przypadku promaris.com.pl. No chyba, że postanowiła się nawrócić i prowadzić uczciwy biznes…

    Odpowiedz
    • avatar
      2021.04.30 03:16 Belebelebetka

      Czy ma Pan jakieś doświadczenia z tą firmą albo tymi osobami? Lub ktoś z Państwa?

      Odpowiedz
    • avatar
      2021.04.30 03:16 Belebelebetka

      Czy ktoś miał z nimi doczynnienia?

      Odpowiedz
      • avatar
        2021.05.13 09:33 Monika

        Dzień dobry. Ja zamówiłam kilka dni temu telefony i mam obawy czy je otrzymam. Skontaktowałam się z portalem płatniczym, bankiem ING i wskazali, że jest dużo zamówień z ich strony i nikt do tej pory nie zgłaszał zastrzeżeń. Pozostaje mi czekać na telefony.

        Odpowiedz
  • avatar
    2021.05.12 21:21 Kalina

    Proszę nie kupować od nich telefonu! Glams.pl to oszukuści, wyłudzają pieniądze.

    Odpowiedz
    • avatar
      2021.05.18 11:37 Karol

      ? To dziwne co piszesz, bo ja dostałem zamówienie. Fakt dłuższy czas oczekiwania ale poza tym wszytsko ok.

      Odpowiedz
      • avatar
        2021.05.21 23:13 Domin

        potwierdzam glams zero kontaktu i od 3 miesiecy nie otrzymalem telefonu

        Odpowiedz
        • avatar
          2021.06.01 14:59 Dorota

          Witam, zamówiłam tel od Glams – przyszedł – jednak głośniki nie działały. Zwrot do Chin na mój rachunek – doszedł bez problemu – ale na zwrot pieniędzy czekam już 2 mc ( miało być 14 dni). Od 31.05 nie odbierają tel- napisałam mail- nie zamawiajcie !!!!

          Odpowiedz
    • avatar
      2021.06.10 12:20 Ania

      Witam, tez miałam wątpliwości po dokonaniu zamówienia na glams.pl ale sklep okazał się Ok. Zamówiłam telefon i z uwagi na długi czas oczekiwania na realizację zamówienia – co później dopiero wyczytałam w regulaminie- anulowałem zamowienie. Kontakt faktycznie ograniczony wyłącznie do maila ale na każde moje pytanie szybko otrzymywałam odpowiedz. Pieniądze zwrócili mi po 10 dniach od anulowania zamówienia.

      Odpowiedz
  • avatar
    2021.08.31 23:21 Justyna

    Wydaje mi się, że na podobnie działającego oszusta trafiła ostatnio moja córka dokonując zakupu na stronie media-planeta.pl. W tym przypadku dane są firmy zarejestrowanej w Stanach, są regulaminy, ale dość szybko można się zorientować, że brak podstawowych informacji, które są konieczne do legalnego działania w Polsce. Brak polskiego adresu, strona na facebooku nie ma żadnych postów, a jedyny kontakt to e-mail, komórka i messenger, tylko, że na żaden z nich firma nie odpowiada. Córka dokonała zakupu bez porozumienia ze mną i straciła 500 zł, dokopałam się jeszcze takich danych najwyraźniej ten sam „sprzedawca” https://telekspert.pl/kontakt/?v=9b7d173b068d

    Odpowiedz

Zostaw odpowiedź

Jeśli chcesz zwrócić uwagę na literówkę lub inny błąd techniczny, zapraszamy do formularza kontaktowego. Reagujemy równie szybko.

Sieć dziesięciu fałszywych sklepów od czerwca oszukuje internautów

Komentarze